100 sanningar om mig själv!


SENASTE:
Dryck: Kaffe
Telefonsamtalet: Mormor
SMS: Mange
Sång du lyssnade på: Det som spelas på radion
Gången du grät: Det var nog i torsdags 6/12

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Neje 
Har någon varit otrogen mot dig: Nej inte vad jag vet i alla fall 
Varit kär: Absolut! ;)
Förlorat någon speciell person: Jo det har hänt...
Varit deprimerad: Jo...
Varit så trött att du somnat sittandes: haha! Ja det har jag! ;)


DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Röd
färg 2: Rosa
färg 3: Svart


I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja det har jag :)
Skrattat så att du har börjat gråta: Haha ja, det händer rätt så ofta! ;)
Träffat någon som förändrat ditt liv: Beror nog på hur man ser på det hela.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Jo, tyvärr.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Både ja & nej
Kysst en kompis av samma kön: Haha näe. 

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Några. 
Hur många barn vill du ha: Inga alls, räcker med dem två fyrbenta jag har! ;)
Har du några husdjur: Ja två hundar, Lovis & Trixie
Vill du ändra ditt namn: Nej jag är nog nöjd med mitt namn, men förr ville jag ändra mitt namn. 
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Oj, hade ett kalas för nära & kära eftersom jag blev 30 jämt. 
Vilken tid vaknade du idag: 9:16 för att vara exakt! :)
Vad gjorde du igår runt midnatt: Låg i sängen & sov.
Någonting som du längtar till: Att få åka till mamma & fira jul å nyår! 
Senaste gången du träffade din pappa: Idioten? Ja du det är mååååånga år sedan!
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Det finns väl något man vill ändra på men vad vet jag inte, känner mig ganska nöjd med mitt liv. :)
Vad lyssnar du på just nu: radion & surret från datorn. 
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: I mina yngre dagar ja. 
Vad gör dig irriterad just nu: Snön som bara vräker ner, har fått så vi klarar oss fram till nästa jul. 
Vad är ditt namn: Linda Östlund
Singel/upptagen: Singel & kanske sökande. 
Stjärntecken: Fisk
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Skärvsta
Högstadiet: Valla
Gymnasie: Gudlavbilder
Hårfärg: Brunt/rött
Ögonfärg: Blåa
Längd: 1,66 cm
Vad gillar du gällande dig själv?': Mina händer! ;)
Piercings: Japp! Läppen
Tatueringar: Japp! 10 st. 
Höger eller vänster: HÖGER

DIN FÖRSTA:
Operation: Då var jag liten och skulle få rör i öronen. Men den som jag minns var när jag var 17 och skulle operera bort mina halsmandlar.
Piercing: Hm, det är nog den som jag har i läppen.
Tatuering: En späckhuggare som blev skit kass så jag tatuerade över den.
Bästa vän: Ingen så där bästa vän, men jag har några vänner.
Sporten du spelade: Fotboll
Husdjur: Det minns jag inte. 
Vaccination du minns: Grisflunsan i oktober 2010
Alkohol du drack: Haha det minns jag inte! 

JUST NU:
Äter du: Inget alls
Dricker du: Kaffe
Lyssnar du på: På radion
Väntar du på: Inget
Är du på väg: Grannen ;)


DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Men nej! Räcker med dem fyrbenta jag har! ;)
Vill du gifta dig: Man ska aldrig säga aldrig, men jag vet inte!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Kramar
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Spontan
Snygg mage eller snygga armar: Eh? Ingen aning, men mage?
Tatueringar eller piercingar: Både och bara dert inte är för mycket! ;)
Känslig eller inte: Spelar ingen roll
Ragg eller förhållande: Haha jag säger INGET! :)
Bråkstake eller tveksam: Tveksam

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Nej
Tappat glasögon eller linser: Aa, många gånger
Haft sex på första dejten: nej
Krossat någons hjärta: Mjo...
Har du blivit arresterad: haha det beror på hur man ser på det hela!
Dissat någon: Jo.
Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Ja.
gillat din killkompis (mer än som vän): Oja.


TROR DU PÅ:
Dig själv: Ja
Mirakel: Både och!
Kärlek vid första ögonkastet: Hell Not!
Himlen:  Ja, jag tror på att det finns ett liv bortom döden.
Tomten: Nej men man önskar ju att han fanns ;)
Att kyssas på första dejten: eh? dum fråga!
Änglar: Jo, jag har en ängel som går i min lägenhet och som står vid min säng när jag ska sova.

 

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en flickvän/pojkvän: *tiger*
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Nja
Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina hundar! <3
Vad vet inte så många om dig: Att jag är livrädd för att jorden ska gå under och allt liv ska ta slut! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0