Underbar vinterdag!

 
Underbar vinterdag! 
Vintern är nu här på allvar! ;) 
 
Okej, igår blev jag lite så där bortbjuden hux flux, det var trevligt att få komma hemifrån & bara ha trevligt med fina vänner! Och när det gäller vänner så tänker jag hålla dessa människor i ett fast grepp, vill inte förlora dem. 
Med dessa fina människor runt mig så känner jag mig hel! <3 
Hade en super trevligt dag/kväll tillsammans med dem, vi käkade mat, drack kaffe, spelade familjespel & hade allmänt mysigt. Mina tjejer lekte med deras hundar eller ja Trixie lekte med dem Lovis höll sig på sin kant! ;) 
Hade hur trevligt som helst & detta är något som måste göras om! 
Idag ska jag bara vara hemma, städa & lite annnat roligt! 
Får hem lite saker idag så idag ska här ordnas ! 
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0