Har inte något förtroende för er längre så jag bryter med er nu!

Sitter här hemma nu, ska snart göra mig redo för att gå ut med de fyrbenta! ;)
Har kommit underfund med att jag INTE tänker förnya mitt medlemskap hos en viss förening, så mycket var jag för dem i deras ögon att dem inte ens kan ringa för att kolla hur läget är...*suck* 
Näe, vet ni en sak, jag har tappat förtroendet helt för denna förening, så efter års skiftet kommer jag att ansöka om att bli medlem i Ljusdal eller Sollefteå. Har inte riktigt bestämt mig, men antar att det är sånt som märks. 
Jag var så mycket mer för dem trodde jag, men inte ens en påhälsning eller något trots att man umgåtts privat också. Nä fy säger jag, det är fruktansvärt dålig stil! :o 
Det är deras förlust att dem förlorar mig inte min, för jag hittar nya ställen som jag kan besöka istället! :)
Japp, så fick jag ur mig det! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0