Funderingar i största allmänhet!

Funderingar i största allmänhet, jag sitter på många funderingar & många tankar.
Har bott i Arbrå nu i hel månad, jag trivs som fisken i vattnet & allt rullar på som det ska, det är så skönt att bo nära mormor igen. 
Det är ju ändå så att mormor är en person som betyder väldigt mycket för mig, det har hon gjort så länge jag kan minnas. Och jag menar hon har ställt upp så fruktansvärt mycket för mig under alla dessa år så det känns inte mer än rätt att det är min tur att finnas för henne, ställa upp när hon behöver hjälp osv osv. Så ja om man drar en slutsats där när det gäller mitt val av flytt till Arbrå så var det faktiskt det absolut rätta! ;)
 
Skrev ett status på facebook också: Jag kanske inte är som alla andra, inte populär, inte snygg & inte killarnas favorit! Men....JAG ÄR MIG SJÄLV! ♥

För jag tänker som så här; Man kommer ingenstans genom att vara som alla andra, men spelar bara sig själv ett spratt då! För oftast tappar man bort sig själv efter vägen om man försöker vara någon annan, så det bästa är om man är sig själv för då hittar man sig själv också! Sedan är det ju så här också att man behöver inte vara populär för att kunna få vänner eller för att kunna umgås med andra, det är huvudsaken att man är populär hos sig själv & att den som umgås med dig trivs med ditt umgänge. Att vara snygg är inte ett måste, man måste få vara sig själv, se ut som man vill, klä sig som man vill. Världen vore upp & ned om alla människor strävade efter att vara snyggast! 
Att inte vara killarnas favorit eller första val är inget som hindrar mig eller som sätter käppar i hjulet att leva mitt liv, för trots allt så trivs jag med singel livet! ;) 
Men det som jag är mest stolt över är att jag faktiskt ÄR MIG SJÄLV! ♥
 
Skulle nästan kunna skriva huuuuuur mycket som helst men det brukar kunna leda till att folk tröttnar, korta bra inlägg är ett plus! :) 

 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0