Bjuder på en bild så här på självaste julaftonen

 
Bjuder på en ego bild så här på självaste Julaftonen! 
Hoppas att mina läsare får en toppen Jul med klappar, mat & gemenskap! 
Jag själv har precis fått i mig gröt & skinkmacka - det känns gott att fira julen med familjen! <3 Men visst saknar man gemenskapen i kyrkan där man har firat julen dem andra åren, ett julfirande för dem som sitter ensamma under julen & som dem flesta faktiskt uppskattar så även jag. Mina allra varmaste tankar gåt till dem som ingen har att fira jul med, till dem ensamma & till dem hemlösa!
Skänk en extra tanke du med så här i juletider till dessa! 
God Jul! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0