Hunderverk!

Idag ska jag träffa min hund instruktör ska bli trevligt! Det är lätt att prata med henne om Dixie och jag får goda råd och bra verktyg för att kunna fortsätta resan. Det är underbart att man börjar få en hund som älskar livet, som är lugn och trygg inomhus (i vissa fall) men det är helt klart en förbättring! :) Känner mig stolt som matte när jag tittar på min underbara hund, hur hon tittar på mig och följer mig med blicken. Det märks att det är jag som står i fokus hos henne nu, så var det inte förut. Ja, det tåls att sägas många gånger, men jag är STOLT och LYCKLIG! :) Ångrar inte en sekund att jag tog hjälp utav denna underbara hundmänniska! :) Tusen tusen tack!

Länkar till hennes sida;  http://www.hunderverk.nu/ har du problem med din hund? har du och din hund hamnat på kollisionskurs med varandra? tveka inte att höra utav er till denna fantastiska människa!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0