Idag är det din dag farfar!

    
Idag fyller min älskade & saknade farfar år! 
Så ett stort Grattis till farfar på hans 84 årsdag! <3
 
Det finns dagar när jag tänker mycket på min andra hälft som finns nere i Skåneland, tänker ofta på mina kusiner, kusinbarn, faster & farbröderna. Men det är svårare att ens kunna lägga ner någon tid på att tänka på pappa. Han vill inget ha med mig att göra, då låter jag det vara på det sättet. Det är ingen idé att ens lägga ner energi eller något på att försöka få en realtion med en pappa som inte vill kännas vid mig. 
Det känns trist, då jag även har en bror på pappas sida, men som heller inte verkar vilja ha något med mig att göra. Men desto skönare är det när man inser att man har underbara kusiner som faktiskt pratar och vill lära känna sin kusin uppe i Norr på ett helt annat sätt! Det är roligt att kunna pratas vid även om det bara sker via facebook, men det är en skön känsla att veta att dem tänker på mig och jag hoppas att dem vet att jag tänker på dem!
Fast mitt i allt så finns det en saknad efter min farmor som gick bort 2006 den 18 oktober, trist att man inte fick chansen att säga hejdå! 
Men hon finns i mitt hjärta varje dag vart jag än är! <3
 
Skåneland för alltid i mitt hjärta! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0