skrämmande

Ja....i morse när jag vaknade kändes det skrämmande, det var en "hemsk" syn som mötte mig när jag tittade ut genom fönstret!! Det låg...det låg nämligen tjock dimma där utanför! Neeeeeeeeeeeeeeeej! Var min första tanke, hösten, hösten har kommit - eller? 
Ja. det har då då inte varit någon riktigt sommar i år! Det är nästan så att man vill ta en sista minuten resa ut i världen någonstans, där det finns sol! :)
Just nu är jag hemma ett par dagar och bara tar det lugnt, snart åker jag tillbaka till mormor för ett "par" dagar! 
Ska bli mysigt! 
Alltså förlåt, jag har bloggtorka just nu, vet inte vad jag ska skriva eller något! 
Så - vad vill ni läsa om?????


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0