Uppstigning klara färdiga gå!

I morse vaknade jag av en envis fluga som inte ville ge sig, hur mycket jag viftade med armarna så ville den inte flyga sin kos för att låta mig fortstätta sova. 
Nä istället väcker den mig, en tid då alla döda ligger å sover! :)
 
 
Som ni märker så stog klockan på 5:45! Ja vad gör man? Jo jag steg då i alla fall upp och gjorde i ordning kaffe. Kändes lite som om det blev ombytta roller i dag, det brukar nämligen vara mormor som är uppe före tuppen, men idag var det alltså jag. :) Men ja, är man pigg så är man. Snart ska jag ut en sväng med hundarna. Sedan blir det nog frukost. Får se vad dagen har att erbjuda. Kanske tar en långpromenad senare under dagen. 
Ska ju vara hos mormor fram till den 19:e september nu. Så det blir lite att göra. Ska både vara, hus,katt och hundvakt när hon åker bort titt som tätt! Får se vad jag hittar på då. 
 
Så vad har vi lärt oss angående envisa flugor?
Jo, att sova med en flusmälla bredvid oss för att snabbt kunna slå ihjäl dem! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0