2005 Revansch

image

Fick en gammal tidning från 2005 som ges ut av rsmh och heter revansch! Jag var med i den tidningen och hade då skickat in en dikt som hette vilsen! ;-) så här lyder den.
Jag är en vilsen varelse i vårt stora solsystem
Jag kämpar mot ångest och smärta
Jag kämpar för att få ha dig kvar
Jag kämpar för att finna den rätta
Jag kämpar för att få en vän
Kämpar för att folk ska lita på mig
Jag kämpar för allt det goda
Jag kämpar och kämpar för att hålla modet uppe
Jag kämpar för att få se dig le
Jag kämpar för att inte gråta
Jag kämpar för att du ska se mig
Jag kämpar med allt

Det var då nu idag klarar jag inte av att skriva dikter längre och varför vet jag inte. :-(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0