Åh regnet det bara öser ner

Ja, som rubriken säger så öser regnet bara ner, fast ja, inte nu precis när jag skriver det här. 
Det har mer eller mindre regnat ända sedan i natt, när jag vaknade 06:30 utav att jag var väldigt pinknödig så fick jag lite problem! Det formligen öste ner från himlen som var grå och tung, och jag var tvungen att gå ut i regnet för att göra det jag var tvungen att göra. Visst mamma har toalett men det går banne mig inte att gå in där så dags när det finns en Charlie som vaktar! ;) haha! Ja så det var bara att pinka ute i det fria, vilket jag får göra varje kväll innan jag somnar numera. Här i stugan finns det inga som helst lyx, här finns inte ens en liten potta! :) Ska man göra the big thing så får man passa på innan man går och lägger sig för natten! Men det fungerar i alla fall och det är ju huvudsaken.
Idag har det bara varit en sådan där lugn dag, var till Forsmo en sväng och åkte med mamma och pappa, dök in på fika hos några bekanta till oss. Japp, det är sig likt även i Forsmo! Det är som om tiden stått stilla där, sedan jag var ung och dum! :) Exet han bor kvar i huset (var tillsammans med en kille under högstadiet, några år äldre än mig, men ack så trevlig) och han skulle jag gärna vilja träffa igen, men vet inte om han vill träffa mig! :(
....Saknar min lägenhet, saknar mina vänner i Bollnäs! Men desto roligare blir det när man kommer hem. 
Ska snart kolla klart på Varg Veum som just nu går på fyran, eller ja nu är det nyheter, suck! Men när filmen är slut så tänker jag dejta kudden och slumra sött, min kompis sover redan, snacka om trött! :) <3
Nä, nu ska jag avrunda här, men ha det så gött mina underbara läsare! Puss!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0