Ännu en dag här i Sollefteå.

....ja ännu en dag här i Sollefteå, min semester är helt underbar, länge sedan jag mådde så bra utav att vara ute på semester. Dagarna är fyllda med äventyr och nya upptåg! :) Livet är på topp! 
Igår kväll var jag i parken och hängde med G.U.D kyrkans ungdomsgård eller vad man ska säga, fick träffa favorit prästen - Charlotte & den bästa ungdomsledaren som man kan hitta - Chatrin! (förutom Lotta i Bollnäs så är hon den bästa) Dessa människor försökte jag locka till Bollnäs igår, berättade hur dålig kyrkan är osv. haha! 
Tyckte att prästen kunde komma och ta över platsen som kyrkoherde, hon tackade ja på en gång och sa att hon kunde pendla! :) haha! *skämt* men ja, det hade ju varit en dröm! För den kyrkoherde vi har nu lindar ju en och annan runt lillfingret och tror att dem är hennes juveler! Sorry, men det är sanningen! :( Suck! 
Men det var inte det jag skulle prata om....
Som sagt jag var i parken igår kväll för det är var ju ungdomens dag så här på Nipyran som har satt igång! 
På förmiddagen var jag och tittade på älvsimmet, brrr...såg ruskigt kallt ut! Men dem gjorde det riktigt bra! Tummen upp för dem som genomförde loppet! 
Nu sitter jag nere i min lilla stuga och lyssna på musik på spotify! 
Snart ska jag in för att starta en maskin tvätt! Måste ju ha lite rena kläder när jag åker hemöver till härliga Hälsingland igen och Bollnäs! Börjar längta hem till mitt nu ju...! Men den som längtar till något, längtar aldrig för länge! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0