Ge mig en urladdning

Ja, nu skulle det sitta fint med en riktig jävla urladdning, för den här kvava luften gör att jag mår riktigt riktigt dåligt nu, illamående och huvudvärk. Jag som annars inte tycker om dunder och brak sitter nu och önskar det!! Men luften är liksom äcklig, äh, det går inte att förklara....lite regn hjälper ju inte till så att luften blir annorlunda, nej här behövs en thor med sin hammare!!!
Men går man in på klart.se och smhi.se så visar dem inget sådant just nu, tidigare idag visade dem däremot att det kunde bli åska i natt, men nä...nu har dem varit taskiga och tagit bort det. Jaja, inget att göra åt. 
Har varit ute på en promenad med E-L och surrat lite skit, det var blött men det var en härlig liten promenad, ja man blev ju nästan svettig! haha! Inte undra på när luften är som den är, men å andra sidan om man svettas så mycket som jag gör nu så borde väl ett ex. antal kilon försvinna? *ler*
Skämt å sido, inte för att jag tror att vikten går neråt bara för lite svett, eller har jag fel?
Någon av er som läser som vet hur det ligger till på den fronten?

Ikväll är det crusing i stan, trots att jag bor en bit från stan så hör jag faktiskt mullret från motorerna, hade varit trevligt att gå ner en runda och kika, men är för trött för det, och dessutom har jag ingen som helst lust att gå hem själv sedan med tanke på allt skit som sker här i denna lilla ruttna håla. 
Ja, förut trivdes jag ganska bra här i denna stad, men nu vet jag inte. Men förhoppningsvis lugnar det ner sig kanske även på den fronten. Nu känner man sig mest osäker när man går ut själv (om man går ut sent på kvällarna) Men ja, jag ger det en chans, för jag tivs ju i min lya! :) Den skulle jag inte flytta ifrån i första taget frivilligt, nej då måste någon i så fall tvinga mig härifrån! haha! 
 
hm, vad har mer hänt under denna dag? 
Jo, jag har tvättat en maskin tvätt, har en dock en kvar att köra men gör det imorgon förmiddag. Men det är sånt som alltid är lika roligt att göra. Ja, roligare finns det ju att göra, men vill man inte gå med rumpan bar så måste man nog tvätta lite i alla fall. 
Sedan har jag varit ute på en liten promenad...eller ja liten och liten, den blev lagom lång, gick till framnäs en vända för att hälsa på lite folk och där blev man bjuden på en kopp kaffe samtidigt som man satt och surrade lite skit. 
Nä nu, ska jag kolla på film - sjätte sinnet! ♥ 
Sedan väntar sängen för denna donna är trött efter dagens bravader, men det är säkert tröttheten som kommer nu efter min 3 veckor långa semester hemma hos mamma i Sollefteå som kommer smygandes. 
Men imorgon är det nya tag som gäller - då åker man till mormor för att jobba häcken av sig! haha!
Kasta in vet, rensa lite ogräs, klippa gräs och må gott till sammans med mormor! Kommer åter hem på tisdag igen! 
Puss på er! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0