I wish you was here

Önskar så att du var här med mig, önskar så att jag kunde berätta allt för dig...
 
Ja, vaknade upp till en ny dag här "hemma" i Sollefteå! :) Fast idag var det en mulen dag, risk för regn visar vädret, men ja...vet inte vad jag ska tro. Är inte på slutspurten nu på min semester här hemma i härliga underbara Sollefteå. Känns....trist...och....jobbigt, men det ska bli så otroligt skönt att få komma hem till sitt igen! :) Fy vad jag tjatar om detta! haha! Men det är inte lätt att ha hemlängtan! *ler*
Idag vet jag inte vad dagen bjuder på, det är sånt som märks! Kanske tar en promenad, så jag får röra på fläsket lite grann. Förhoppningen är att jag ska träffa lite trevligt folk idag. Men dem har inte hört av sig så jag vet inte hur det blir med det....
Igår ( tisdag ) umgicks jag med bästa Linda och hennes dotter. Mycket trevligt! Gurra var också med, en trevlig prick det där. Vi hade picnik eller ja dem skulle ha det, själv tog jag med mig saft och vatten! :) Funkade det med! 
Sedan gick vi hem till Linda en sväng och spelade bamse yatzy! haha! Klockrent! Det var roligt, fast riktiga yatzy är roligare! Men ja, vad gjorde jag mer igår? Jo, jag var ju ner till mormor och hennes stuga också och badade! Brr, det var kallt men skönt! Men det hade varit ännu bättre om alla jävla bromsar inte hade varit där! Blev mer eller mindre uppäten av dem alla! :(
Men ja, sedan fick jag kaffe när jag kom upp till mormor, gott, tack för det! 
.....har inget mer att skriva om...men imrogon kväll, då jäklar då har jag massvis att skriva om!! Imorgon ska jag få se, höra och träffa den absolut bästa, min idol (förutom L.W.) nämligen Sara Varga!! Så imorgon kommer det förmodligen upp bilder och en massa text! Så håll ut!!! <3
 
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0