Sista sommaren

 
Bosse Bus <3 Älskade kattracka, dig skaffade jag när jag bodde i Umeå, sedan fick du flytta hem till mamma & där blev du kvar. Du blev utekatt & det är ett liv du trivs med. Jag är så glad att du fick komma till mamma, du skulle ingen annanstans....du fick ditt namn efter min morfar. Så det var självklart att du skulle stanna inom familjen. Jag kunde inte ha kvar dig när jag bodde i Umeå av olika skäl...så jag minns den dagen jag satte dig på bussen som skulle ta dig ner till Sollefteå, där skulle mamma möta upp dig och hämta hem dig. Chaffuören var en riktig snäll en, du fick sitta där fram med honom. Det var snällt utav han! Men nu har mamma berättat för mig att du gör din sista sommar, det gör ont i hjärtat men ändå känns det skönt att mamma berättade det, för då kan jag vänja mig vid tanken, att nästa gång jag kommer till Sollefteå - så finns du inte längre kvar! ;) Så Bosse Bus, lev nu livet för du vet inte vad som väntar dig sedan! <3<3<3 Älskar dig kattracka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0