Solbränd & fin!

Har varit nere i parken och tittat på Trollskoj, en slags underhållning! Mycket trevligt & vädret var ju på våran sida, men det har varit bra väder nu i två hela dagar, tänker det fortsätta så? Hoppas det i alla fall! 
Men visst, jag börjar längta hem lite nu - till mitt! Saknar att kunna göra som jag vill, saknar att kunna gå på toaletten hur jag vill, här måste jag gå ut för att kissa på kvällarna & på mornarna så det kommer att bli skönt att komma hem sedan. 
Visst saknar bebis, men hon har det bra!   Jag vet att hon har det bra!

Solbränd å fin är jag också, det riktigt svider i huden på mig. Men ja, den som är dum får kroppen att lida! ;)
Men ja, imorgon ska jag köpa solkräm i alla fall! :) Så kanske jag slipper bränna sönder mig totalt. haha!
 
Nä, nu väntar sängen på mig, imorgon en ny dag med massor av nya möjligheter & nya äventyr!! 
Puss!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0