Sollefteå för alltid i mitt hjärta

I morse klockan 7:30 kom pappa & hämtade mig utanför mig, sedan drog vi vidare mot Arbrå fö att hämta upp mamma. När vi äntligen kom iväg var klockan 8:00 & äntligen var man på väg mot Sollefteå. 
Ärligt, så känns det underbart att vara här, det här behövde jag just nu pgr av personliga skäl. Vem behöver inte sin mamma när man som mest behöver? Jag är otroligt glad över att jag fick komma hit upp. 
Har träffat de flesta redan, båda mina bröder, Bosse, Farfmor & Hasse! 
Dagarna kommer att vara fulla av aktiviteter medan jag är här. 
Kommer träffa folk, gå på Grillnatta nere på stan med familjen, bada (vid fint väder), åka raggarbil och bara ha det allmänt trevligt. Har jag tur får jag skjuts hem till Bollnäs igen på torsdag, med andra ord slipper jag åka buss. 
Men ja, det här behövs just nu, att bara få vara hemma & mysa med familj å vänner! <3
Dixie har det bra där hon är, ingen tvekan om det! <3

Lånade bilder från google (: 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0