16 timmar

Yes det är 16 timmar kvar tills bussen går från station, bussen ska ta mig och en god vän ner till Stockholmia :) jaja, jag ska till Stockholm!!
Så för att jag ska hinna med bussen imorgon så har jag tänkt att jag banne mig ska dygna...är verkligen livrädd för att jag ska missa bussen, jag vet väl hur jag är! :) That´s it!!
Hm, men jag läre nog somna vid 3 i natt i alla fall, men om min gode vän som ska med mig till stockholm kommer ihåg att ringa å väcka mig så blir det nog inga problem alls. Får väl sova på bussen om inte annat!!
Jao, men måste i alla fall sova någon timme annars kommer jag dö innan ens halva dagen gått imorogon och det känns inte som en höjdare.
Nu finns det pengar på kortet så att jag kan äta mat där nere så det känns ju skönt, jag menar mat i magen behöver man ju!
Äh, har inget vettigt att skriva just nu men bjuder på en bild! 
puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0