3½ timme senare

Har varite ute på rejäl långpromenad tillsammans med Dixie och en annan person. Har snackat, skrattat och mått bra hela vägen. Det var faktiskt skönt att komma ut och bara vara.
Men nu är jag trött i benen och trött i kroppen så snart blir det sängen nästa för att dejta kudden.
Vi hade fint väder hela vägen och jag har nog aldrig känt att en promenad varit så skön som det var ikväll. :)
Dixie hon är helt slut hon - lillfian min!!
Bjuder på 3 bilder från promenaden!
Godnatt!

Förresten om jag någon gång ska ställa upp i en fototävling så tänker jag ställa upp med bild nummer 2! :)
Min älskade lilla "färja" snart får jag sätta fötterna på dig igen och känna hur du tar ut mig på nya äventyr på dem böljande blå!! <3
S
Sommar i i Bollnäs med kyrkan i bild!! <3
Detta kallar jag sommar, vad kallar du det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0