Livet är på topp

Det är mycket som händer kring mig nu. Känns både bra och jobbigt. 
Men skönt att det händer något i alla fall. :)
Just nu har jag fått vänja mig vid sena nätter och sena uppstigningar, jag och Dixie sover fram till 12-13 på dagarna!!! Hetl otroligt, märks på henne att hon vågar slappna av nu på ett helt annat sätt. Det går framåt när det gäller tösabiten min! Så det känns otroligt bra. Hon får även träffa andra hundar men har gått och blivit kär i en annan hund nu, hon sitter vid dörren när dem går härifrån och typ grinar "piper". Lilla tjejen då. Men det roliga att det är en stor jätte lik bamse hund som hon inte kan släppa. Hon skäller inte längre åt den heller. Så ja det där med hundbiten går framåt. Så ja...stolt matte!
Annars då, är ute på vift om kvällarna och går långa sköna promenader när vädret tillåter. Dock har det blivit mycket regn nu på sista tiden så nå långa promenader har det inte hunnit bli så mycket med. Men det kommer det också, tro mig! Sommaren har ju bara börjat.
Umgås med vänner och har allmänt trevligt varje dag! Känner att livet är på topp!
Idag har jag träffat en underbar tjej som är guld stjärnan i mitt liv, sist vi sågs var kanske ett halv år sedan eller något sånt. Så det går långt mellan varven men desto roligare har vi och desto mer har vi att prata om!!! :) Min sötnöt det! Så efter den 18.e ska vi "dejta" igen, med massor av god mat, promenader, film, snacks, mys och sedan får man se om det blir någon sömn för oss. Men jag ser verkligen framemot det. :)
Sitter och funderar på hur jag ska göra det där med båten, skulle ju få vara på Ångbåten i sommar men vette sjutton hur det blir med det, dels för att jag ska vara hundvakt i två veckor i sommar....så ja vi får se hur det löser sig. Men just nu ser jag framemot lördag den 16:e juni då jag faktiskt får åka iväg över en dag och ha allmänt trevligt, men aktiviteter och shopping i storstaden - dessutom har jag ju fixat så att jag trevligt sällskap med mig också!! Sä nog längtar jag allt!!!
Ja, nä...känner att det här inlägget är väldigt hoppigt just nu...så rundar av här.
Ha det underbart alla söta läsare och kom med ideér vad jag ska blogga om.
Vad vill just du läsa om på min blogg???
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0