♥9/3 2012♥


Idag fick min prins somna in för gott...det var ett svårt beslut, men jag gjorde det för hans bästa...man får inte vara egoistisk....

Det känns jobbigt, det är frustrerande, jag kommer aldrig någonsin mer att kunna mysa med honom, aldrig mer skratta åt han när han gör sina bus! Jag kommer aldrig att ha en katt som väcker mig om natten med att trycka upp nosen i ansiktet på mig...det...det är så orättvist! :( Tårarna rinner, det gör ont inom mig. Men jag gjorde det för hans bästa! <3

Nu är du på andra sidan, du vandrade över regnbågsbron, spring nu på alla gröna ängar, jaga alla råttor och lek med de andra djuren! Glöm inte att titta ner på mig & Dixie ibland - okej! Min prins, snälla du...säg att det är en dröm..kom tillbaka min vän, det gör så ont inom mig.

Jag kommer alltid ALLTID att älska dig, du var den bästa katten jag någonsin har haft! Fyra år fick jag med dig och jag kommer aldrig mer kunna få hålla om dig! <3

Älskade älskade Findus! Godnatt & Sovgott kärlek i massor från oss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0