Bra avslut på helgen

God kväll! Jaha då ligger man i sängen i igen! Helgen avslutades på bästa sätt. Tillbringade kvällen hemma hos Pernilla och hennes lille son (som faktiskt börjar bli en stor kille) vi åt mat och drack kaffe. Var ute och lekte i lekparken och både hennes son och lille Dixie trivdes. Eller Ja Dixie blev lite galen när hon såg sand man såg nästan i hennes ögon att hon Tänkte "yes gräva gräva gräva" och visst gjorde hon det. Men sedan när man skulle fylla igen alla dessa hål blev hon lite smått galen - det fick man tydligen inte göra. Haha hon är så förbannat söt min lille tjej. Nu är man i alla fall hemma. Och ska väl försöka sova så småningom klockan ringer 07.30 då jag inte riktigt vet när rörgubben kommer så lika bra att kliva upp och ta en morgonpromenad med hjärtat mitt. Nej nu slår klockan snart 00.00 så bäst att sluta och försöka sova. Godnatt mina söta läsare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0