Examen

Okej i måndags tog jag och Dixie examen i hundträning med bravur, vi gick ut med betyget mycket väl godkänd :) stolt matte! Men bakslg kommer också och det gjorde det igår. Men genom bakslag blir man starkare och man kan rida ut ur stormen som en vinnare med rak rygg och huvudet högt! Det var dagens sanning :) och det känns bra att kunna säga det, för en månad sedan hade jag inte kunnat sagt så. Men nu gjorde jag det eftersom jag känner mig stark och har tillit till min hund och mig själv !

Och en annan sak också, ingen ska säga något ingen jävel ska få trycka ner mig inte ens genom en mördarblick det gäller inte bara mig utan även mina vänner!!
Nu ska jag göra något annat roligt men avslutar med en bild :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0