känslan när ett klagomål

...dimper ner i brevlådan är inte alls roligt!
Ärligt så blir jag mest bara förbannad över att man vänder sig till Bollnäs Bostäder först utan att prata med mig? Det är ju ändå mig det berör och då kan man ta det öga mot öga för att försöka reda ut problemet istället? Eller har jag helt fel där?

Aja, börjar känna mig lite små seg efter att ha varit ute på en långpromenad på 2 timmar med min plutt och tillsammans med grannen och hennes lille plutt! En promenad som innehöll en hel del skratt och en massa surr! Mysigt värre och måste helt klart göras om! Funderar på att hoppa ner i ett bad och försöka få upp värmen innan plutten ska ut igen! :) Men må gott och ha det bäst! Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0