Less tjej

Om någon skulle fråga mig vem jag saknar mest, då skulle svaret nog bli - min familj! Det är dem som betyder mest, men det finns ett hinder i vägen... Vi har gått genom stormar tillsammans, men vi har inte ridit ut ur stormarna tillsammans. Det har gjort så att våran tillit till varandra har suddats ut. Det som gör mest ont just nu är att jag vet att mamma är i Arbrå hos mormor, men att hon inte har tid att hälsa på mig (!) det får mig att må så förbannat dåligt, det känns som om jag inte existerar för min familj..Jag trodde ett tag att det skulle bli bättre mellan oss, att relationen skulle bli bättre mellan oss men det har det tydligen inte. Det gör ont, förbannat ont...men idag åker jag till A-L i alla fall så det ska bli skönt att komma bort en stund om så bara över dagen. Tänka på något annat och bara koppla av.

Men nu ska jag ta tag i disken innan A-L kommer! :) Ha en bra dag, jag ska göra dagen till något bra! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0