Ljushuvud

Jaha, då sitter man här igen! :)
Har precis lagt i blekningsmedel i håret på Amanda, nu ska det bli ljust även på henne så att hon kan kalla sig för ljushuvud hon med! ^^
Har även hunnit med att hämta hem ett "nytt" vardagsrumsbord som är stort som jag vet inte vad! Men nu kan man sitta här och ha trevligt istället för att trängas vid ett litet bord! haha!
Sedan så fick jag även en byrå som jag ställde inne i skrubben, i den ska jag har handdukar, gardiner och sängkläder! :) Det blir nog alla tiders det vett ni!
Ikväll vet jag inte vad som händer, sånt som märks antar jag. Imorgon tänkte jag i alla fall sova ut för imorgon har jag inget speciellt som ska göras förutom att man ska tillaga lite mat så man får något i magen!
Solen skiner och jag känner mig glad så här på kvällskvisten!
Puss på er mina söta små läsare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0