Say it!

Den här dagen har varit helt underbart bra!
Fast den kunde ha börjat bättre än vad den gjorde i morse. Först ringer telefonen 7:00 i morse, jag trycker upptaget och somnar om för att 3 minuter senare vakna av att det ringer igen, jag svarar och är skit sur för att personen i frågan ringer och väcker mig !! Ghaaa! Man kan bli arg för mindre. Sedan 8:15 ringer väckarklockan och trycker på snoze två gånger för att sedan vakna i panik, när jag tittar på klockan inser jag att den är 8:55 - PANIK!! Flyger upp ur sängen och klär på mig och gör mig klar för att vandra upp mot heden för att lämna Dixie. Jag kom iväg men jag var stressad och allmänt grinig! Fick heller inte i mig någon frukost.
I alla fall så lämnade jag över Dixie till E och sedan gick jag vidare till sjukhuset för att träffa läkaren jag hade tid med 10:15 - läkarmötet gick super duper bra! Gick därifrån med ett leende på läpparna.
Jag har gått ned 49kg sammanlagt!! :)))) Glad tjej och dessutom har jag skutit på längden också, med andra ord är jag 1,66 lång - förr 1,65! Wiiie!
Så nu är remissen skickad till kirurgen, jag ska få göra en op för att ta bort överflöd!!
Hur sjutton gjorde jag för att förlora 49kg? Det är ju nästan 50kg!!!! Ops! :)
Ja så nu ska jag vänta och vänta för att få veta när var hur jag ska få göra denna op!
Det ska bli en spännande resa, men även en riskfylld op!! Och mer om detta kommer ni kunna läsa här på bloggen!
Efter läkarsamtalet gick jag upp till heden igen för att hämta Dixie och när jag så gick hemåt fick jag sällskap utav Natha! :) Alltid trevligt! Vi gick hem och drack kaffe för att sedan bege oss ner till Max för intag att mat! :)
Och ja...sedan har jag bara varit hemma hela eftermiddagen/kvällen! Sovit en stund på soffan med Dixie!
Nu väntar snart en kort kissrunda innan det är dags för oss att göra kväller här hemma!
Hoppas att ni alla har det bra!
ps. var inte rädda för att kommentera!! ds.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0