SOMMAR

Hej alla söta små läsare! :) Kommer in och uppdaterar lite snabbt!
Det är kalasväder här och då menrar jag verkligen KALASväder!! Det är vaaaaaaarmt och jag dör snart i denna värmen, men klaga tänker jag då inte göra, trots att illamåendet hänger över mig som en jäkla säck! Ja, jag blir oftast illamående när det är varmt ute - när det är riktigt så där jääätte varmt så man tror att man ska dö utav värmen! Men skönt är det och man inser att det är nu som det faktiskt är SOMMAR, hörde ni ordet? Hörde ni hur det klingade fint! Sug på ordet - SOMMAR! :) visst är det skönt?
Annars då?
Jo, jag sitter här på mitt nya dass och inviger min nya toalettstol! Förut idag tog jag en kall dusch, kan lova att det var skönt! Jag är förbannat nöjd med mitt nya badrum i alla fall! Imorgon kommer elektriker hit och gör klart resten och tvättmaskinen sätts på plats! Så här ska tvättas kan jag lova, tänkte även storstäda här hemma i helgen! Kan behövas efter fyra veckors arbete i badrummet och allt springande i hallen! Snart ser det ut som det ska göra och det gillas skarpt!
Snart väntar en härlig långpromenad med Dixie, och ikväll blir det till att umgås med fina vänner i kvällsolen!
Hoppas att ni alla har det bra där ute i värmen, njut, njut! Det är vad jag säger!
Förresten, är det något speciellt ni vill läsa om här på bloggen! Önska fritt genom att kommentera!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0