Svensk Sommar

Svensk Sommar i alla ära och enkelhet! Men det skulle banne mig sitta fint med en kall i handen nu! :) <3
Men det kommer det med! Än har sommaren bara börjat och jag ser faktiskt framemot sommaren i år, sena sommarkvällar/nätter och massor med bad och bus med min lilla fröken! Det är första sommaren med henne. Åh, det kommer bli så spännande att få uppleva den här sommaren. En sommar som inte är som alla andra! Nej den här sommaren kommer bli perfekt och jag ska sola och bada och dricka en pina colada! :) Det ni!
Det som jag än så länge vet att jag ska göra i sommar är; åka på en dagstur till Stockholm 08-landet! Det kommer bli roligt och spännande, kommer inte ihåg när jag var där sist! Hoppas på fint väder den dagen!
Puss på er alla !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0