Don't forget to smile.

Hejsan kära läsare!
Många vet inte vem jag är men lite kort om mig och hur jag träffade Linda första gången.
Jag heter Amanda Andersson, men Linda kallar mig för Manne.
Linda är en av mina närmaste vänner, även om vi inte träffas så värst ofta.
Jag väljer faktiskt att skriva om Linda som person, för att läsa hennes blogg förklarar ju ändå inte hur hon är?!
Linda är en välidgt stark och underbar människa, det finns någon ingen som är lika generös som Linda.
Alltid när man träffar Linda är glad och hon är alltid lika snäll mot alla.
Jag träffade Linda för ungefär ett halv år sen, det var när jag och en kompis skulle följa
med henne upp till framnäs och vakta hennes hund som hon hade då.
Och sen dess har vi varit kompis, aldrig riktigt stor bråkat.
Alltid varit sams, det är jag glad över.
Vi har hållt ihop ett bra tag, jag hoppas vi har kontakt längre fram i livet också.


Manne 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0