Då var det lördag igen

Ok! Det är lördag i dag, har bott här nu i en vecka, sjukt det känns som jag bott här hela mitt liv! :) Känns verkligen inte som att jag flyttade in här i lördags för en vecka sedan...
Trivs? Jag trivs förbaskat bra! Området är lugnt & det finna väldigt många fina promenad stråk, perfekt för mig & kompisen min! Grannarna är fantastiska, eller ja dem som jag har träffat det vill säga två utav dem. Haha! 
Den ena mötte jag i porten lite så där hastigt & den andra bor jag granne med. 
Världens bästa granne! 
 
Idag tänker jag bara ta det lugnt, vara hemma & känna lugnet! Kanske tar vi en lång promenad (eller så blir det en paus för det idag) ! 
Tusen tankar i skallen, tusen saker jag vill skriva om...men tar det lite pö om pö! 
 
Efterlysning: Vilket ämne vill ni att jag ska skriva om? 
Kom igen nu - kommentera!! Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0