Det finns inga ord i världen som kan trösta er i kaoset

Mina tankar skänker jag till en familj som jag känner, en familj som har mist någon som för dem väldigt mycket betyder! Jag finner inga ord att trösta dem med för det finns INGA ord i världen som kan ge dem personen tillbaka!
Det finns heller inga ord som kan ge er tröst i kaoset, men mina tankar finns hos er och jag sänder mina allra varmaste tankar och kramar till just er! 
Hur mycket jag än skulle vilja så kan jag ej säga något annat än att dem hos mig i mitt hjärta finns....
 
Det föds ett liv någonstans på våran jord och samtidigt som någon föds så dör någon annan. 
Ett liv tänts och ett liv släcks...!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0