Det gäller bara att hålla ut!

Den ena ligger & surar medan den andra tuggar ben, för när det kliar i tänderna så måste man få tugga på något! :
Ja, och på så vis så slipper jag ha någon som tuggar på mina fingrar! <3 
 
Men inte nog med att det kliar i hennes tänder så kliar det hos mig med, hjärnan skriker "cigg" medan jag skriver "nej"!! Mina sugtabletter ligger i köket, redo att tas om det blir tok för jobbigt! Men jag har ju gett mig ann på att det här kommer att funka nu, jag bara vet att jag kommer att klara dettta, vet ju att det är dem 3 första dagarna som är värst precis som när man slutar med snuset! 
Men snart så, snart är jag tobak & nikotinfri totalt! Det gäller bara att hålla ut!
Och när jag väl bestämt mig för något så har jag & kommer vara benhård med det, jag vet att det kommer krypa i hela mig! Men tur att jag har två vänner som vill ut & gå med mig när jag känner suget! :) 
JAG KOMMER KLARAR DET!!!
Rätt inställning är vad som krävs! Puss! 
 
Blir jag sur & grinig så blir jag väl det, men då håller jag mig här nere hos mig! 
Nu ska ja slappa innan det är dags att gå ut en sväng! 
Hej Hopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0