En bror är inte bara en bror för ett år eller två. Han är en vän för livet!

En bror är inte bara en bror för ett år eller två. Han är en vän för livet! 
 
Året var 1988: 
Jag var 6 år fyllda & väntade med spänning på att mitt syskon skulle komma till världen. 
Och för just 24 år sedan fick jag en lillebror, han var både söt & efterlängtad! 
Jag var stolt & jag var nog världens lyckligaste stora syster som fått äran att få en sådan underbar härlig bror! 
Vi har haft våra dunster, men han är den som betyder mest, han är den som hjälpt mig upp från träsket många gånger! 
Och just idag för 24 år sedan föddes DU! 
Året var 1988 den 14 november! 
Du är min stjärna ★ och jag är så otroligt stolt över att du är min bror, om du bara visste hur stolt jag är över dig! 
Stort Grattis till dig på din födelsedag, idag är det bara din dag så se till att njuta fullt ut! 
GRATTIS KRAM FRÅN 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0