en papaya coconut och en plats i solen

 Det ordnar sig, ja visst gör det det! 
- Danne Stråhed
 
Ja jag sitter & lyssnar till dansbandskanalen på nätet. 
Och den ena låten efter den andra spelas, klart att man blir dans sugen, för vem skulle inte liksom bli det? ;)
Har precis diskat undan disken efter middagen, och nu sitter jag & njuter av mitt kaffe! 
 
Idag upptäckte jag att något fattades, mitt halsband som jag hela tiden har runt halsen var borta! Neeej! 
Nu snackar vi ångest, för det där halsbandet har en viss betydelse för mig, men ja jag har säkert tappat det när jag varit ute med hundarna någon gång mellan den 14-16 november. 
Jag hoppas i alla fall att om någon hittar det att dem lämnar in det på ICA i Arbrå eller polisen, ja jag tror faktskt på att det finns snälla människor också! 
Men visst är det trist när man tappar något? 
Det är ju var och varannan människas värsta marddröm, att tappa något kärt!? Fast ja, jag kan inte gräva ner mig i det, får helt enkelt försöka önska mig ett nytt silverhalsband med någon fin berlock på eller något annat roligt av mamma och familjen i julklapp! 
Och på tal om jul så har jag nu bokat & betalat resan till Sollefteå, så ja den 20:e december sätter jag och hundarna oss på tåget som ska ta oss nästan hela vägen hem ! :) 
Ser verkligen framemot att få åka upp å fira jul & nyår med familjen! <3 
 
Nu ska jag dricka upp kaffet innan det bli kallt! :) 
Lets go girls! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0