Försöka få julkänslan att infinna sig

Slog precis på en skiva med jul musik på spotify! Måste försöka få julkänslan att infinna sig, det är ju trots allt 10 dagar kvar till 1:a advent! Det går ju med en rasande fart, om en månad sitter jag hemma hos familjen igen. 
Längtar som en tok efter dem & att få fira jul & nyår med dem, för första gången på många många år ser jag faktiskt framemot att få fira en riktig jul! 
 
Slut pratat om julen nu. Det var ju något annat som jag tänkte skriv om men tappade tråden totalt...
*kliar mig i huvudet*
Det går awsome med båda mina tjejer, inte trodde jag väl att jag skulle fixa det där med två hundar, men tydligen fixar jag mer än vad jag tror. 
Visst är det kämpigt mellan varven, men dem är min glöd, det är dem som gör mina dagar...så ja, jag ångrar mig inte en sekund! Visst är det mycket jobb med en valp, men allt ska väl heller inte vara en dans på rosor eller hur? 
Man måste ha lite att bita så att man känner att man gör framsteg osv. 
Dem är fantastiska båda mina tjejer, just nu ligger dem båda helt utslagna på soffan *mys*
Nu ska jag ta itu med disken som väntar på mig, men tänkte bjuda på en eller två bilder! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0