Har inte bara en sak här hemma, har två eller nej jag har ännu fler!

Har inte bara en sak här hemma, har två eller nej jag har ännu fler! :) 
Varav den ena saken är väldigt ny; speciell på sitt egna sätt! 
Konstigt, ja det känna konstigt, men samtidigt känns det så himla bra & så himla rätt, vill berätta om den här nya saken men jag backar ett steg & säger som så här; Ni får vänta med att få veta vad det hela handlar om! 
Ja, jag tänker hålla er på sträckbänken tills jag vet hur jag ska berätta! Puss på det! 
 
Just nu sitter jag i soffan med min kopp kaffe, eller ja kaffekoppen står på bordet då jag har datorn i knät. 
Ska lägga omkull mig i soffan en stund & inta ryggläge, har ju bara varit vaken sedan halv sju imorse :) 
Men det var det värt! 
Evuntells ska mormor ner på byn senare så då ska jag möta henne vid ICA för att lämna en kasse med kläder som ska tvättas, någon idiot hade snott min tvätt tid  i morse när jag skulle tvätta! Så då var Linda väldigt ARG & väldigt grinig!! Man tar inte någon annans tvätt tid!! Morr Morr!
 
Solen försöker titta fram, utanför fönstret ser jag lite blå himmel! Skööönt, men det är kaaaallt ute! Ge mig snö!! 
Förstår heller inte vart alla dessa idiotiska spindlar kommer ifrån, så fort jag öppnar balkongdörren så sitter det en äcklig spindel där på insidan ni vet där vid dörrkarmen! Hm, måste luska lite vart dem kommer ifrån! 
För redan har jag hunnit med att ta död på två!! Och ja, blir det regn/snö så är det väl mitt fel då! Haha!
 
Nä nu ska jag mysa ner mig rejält i soffan! 
Puss på er! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0