Jag är tjock men jag är nöjd med mig själv!

Morn!
Vaknar upp till ett förbaskat väder, det regnar & det är grått å trist ute! 
Men den här dagen blir kanon! :)
Igår gjorde en person mig väldigt väldigt besviken å arg; för man skriver inte vad som helst på sin logg, förbannat trött på att alla tror så mycket & att dem utger sig för att vara smarta. 
Är man verkligen så smart när man skriver något om
"älskar tjocka människor som tror att dem klarar sig bra själv"
Okej, jag tog åt mig eftersom bara 13 min tidigare hade jag skrivit en status om att jag klarar mig bra själv osv.  Det kändes mer eller mindre som ett "sammanträffande" eller ska man säga hån?
Har man något emot tjocka människor så kan man banne mig hålla det för sig själv, allt behöver inte skrivas ut på fejjan?! Eller har jag fel?
Jag är tjock, det erkänner jag, men jag har ändå gått ned 65 kg & jag är förbannat nöjd med mig själv & min kropp! 
Jag är nöjd med mig själv! 
Varför ska jag behöva vara någon annan för att ni ska bli nöjda? 
Kurvor här & ringar där - jag är den jag är
Stolt & Stark
Det är vad jag är! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0