Jag och min far

 
Är man ett stort fan av Magnus Uggla så kan man inte mer än gråta när man hör denna versionen av "Jag och min far!" av Olle Ljungström. Det är bland det bästa jag någonsin hört med Uggla! 
Så denna låten får vara min bästa vän idag när jag ska städa och göra fint här hemma. 
Sedan ska man även hinna med att spring apå ICA för att köpa lite frallor, paprika & nå gott pålägg, kaffe ska också handlas hem. Ska hinna med att träffa Anna-Lena en sväng också, upp till mormor för att käka middag ska också hinnas med, därefter kommer världens bästa Anki för att dricka kaffe med mig! 
Ikväll blir det film sedan sova. 
Imorgon ska det tvättas 08:00 
och någon gång under förmiddagen får jag finfrämmande! Jag LÄÄÄÄNGTAR! <3
Ja, så ser min dag ut! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0