Ljudet av sirenerna hördes på långt håll.

Då sitter man i soffan igen, passar på att uppdatera lite här också på samma gång :) 
När jag satt ute i solen & myste så hörde jag sirenerna från ambulansen, trodde först att det var något på hälsocentralen eller något. 
Men dem tystnade vid ICA så trodde då att det kanske var där, men nej då, den svängde in vid min gata fast i huset mitt emot mig. Kändes faktiskt inte alltför roligt. 
 
Just för tillfället är det relativt lugnt här hemma, de två fyrbenta ligger & sover, så passar på att njuta av lugnet en stund. För sedan kommer det nog bli full fart igen. 
Väntar besök som kommer lite senare, då ska vi dricka kaffe & surra lite skit! 
Min flicka eller ja Emma kommer på besök innan jobbet kallar på henne! Skönt att få träffa henne igen! 
Nu ska jag lägga omkull mig en stund innan det är dags för lite andra bestyr! 
Puss! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0