Någonstans där ute ligger det

Just nu önskar jag att jag hade en sådan där grej som man kan leta upp bort tappade saker med.
Vet ej vad det heter men man använder det när man letar något med metall föremål och när man har hittat något så piper det till! :) Ja en sådan skulle var rätt bra att ha just nu...för jag har tappat mitt halsband med tre saker på. 
Någonstans där ute ligger det men det gäller bara att hitta det, hoppas bara att det finns vänliga själar i den här byn som kan lämna in det om dem hittar det! 
Jag har utfäst en hittelön på 100:- inte så mycket men det är vad jag kan ge! 
 
Hoppas Hoppas verkligen att det kommer tillrätta! 
Hundarna och jag har varit ute idag å sökt utan resultat. Kör på en dag imorgon också, för någon gång måste jag väl ändå hitta det? 
Annars då? 
Jo, nykomlingen min sköter sig perfekt, hon gör framsteg hela tiden, och ni anar inte hur mycket mina tjejer betyder för mig!? :) Dem är allt för mig, dem finns där näg ingen annan finns där, dem kan trösta mig på ett sätt som ingen annan kan! <3 Jag älskar verkligen dem! 
 
Ikväll blir det tv för hela slanten, lördagsmys heter det visst! ^^
Det blir nog en bra kväll, jag känner det på mig! 
Ha det gött ni alla andra! Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0