Falska, trångsynta & naiva människor!

Sitter här & tittar på mina två kuvert som ska läggas på lådan imorgon, det gäller adressändring, ja & nu känns det så otroligt nära, så otroligt verkligt. 
Om 2 veckor & 2 dagar är jag Arbråbo igen, ska jag vara ärlig? Ja det antar jag att ni vill att jag är; sanningen är den att det ska bli sååå otroligt skönt att komma bort från Bollnäs. 
Men det finns en nackdel ocskå, jag kommer sakna min underbara granne, det är nu som allt känns kaos, hjärtat slits itu, det kommer kännas den dagen jag säger hejdå till det här kvarteret å till dessa underbara grannar jag har. 
Men samtidigt kan det bli lite extra roligt dem gånger jag kommer in till Bollnäs å hälsar på! :)
Men det kommer säkert bli bra. 
 
Också byter vi ämne å övergår till vänner; en vän som jag inte pratat med jag vet inte på hur länge la till mig på facebook, jag vart så otroligt glad över att hon tog kontakt med mig. Själv har jag inte vågat av många orsaker. Men nu finns hon på facebook igen, en otroligt skön känsla. 
Men det jobbiga är att just nu i min vänkrets härjar ex antal människor som är otroligt falska, trångysnta & naiva. 
Sådana människor tål jag absolut inte!! Det är en sak som är säker...säger bara sanningen. 
Just nu går dagarna väldigt fort, det känns som om jag inte riktigt hänger med i svängarna, trött, less & irriterad kan jag bli väldigt lätt just nu. Det har nog med alla nerver som spökar nu inför flytten! :)
 
Jag har en sak inom mig som jag bara vill skrika ut, men jag avstår eftersom det finns vissa personer som läser min blogg, dem som inte ska få veta vad jag tycker å tänker! 
Det ända jag kan säga; det finns inget värre än att prata om folk bakom ryggen!
Så då fick jag det sagt. 
Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan å bara njuta av kvällen innan sängen kallar på mig. 
Ha en bra kväll! 
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0