Hemma dag!

Onsdag, har redan bott i min nya lya i fyra underbara dagar. 
Idag tänkte jag försöka satsa på en ta-hand-om-mig-själv-dag! Det kan behövas efter allt detta nu! Så har redan städat lägenheten, så nu doftar det gott här hemma! (: 
Kanske ska försöka lura ner mormor på en kopp kaffe, får se om jag lyckas med det, men ja man vet inte, flörtar man tillräckligt mycket kanske det går! 
 
Har förresten hittat en person som ska hjälpa mig att fixa till bloggen, som ni vet så bytte jag tema; & nu vet jag inte riktigt hur man får in alla saker igen på bloggen. Får se om hon fixar till det under dagen! 
Vore bra! Måste ju få in loggan att jag är en bloggare för världens barn! Önskar så att jag fattade mig på hur man gjorde. :o Men det blir nog bra det med! 
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på dansbandskanalen och bara vara! 
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0