I väntan att röda korset ska komma

Ja, då var jag här inne igen :) 
Sitter & väntar på att klockan ska bli halv tre så att röda korset kommer hit, dem ska hämta saker! :) 
Tur att Röda Korset existerar så att man får skänka iväg lite saker, det kommer ju till användning då, och pengarna går till något bra dessutom, det är det som känns så bra med att skänka saker till dem. 
Så har du något du vill bli av med så skänk det till Röda Korset eller Erikshjälpen, dem tar tacksamt emot saker som dem kan sälja. 
Ja, det ser mer eller mindre ut som ett kaos här hemma, sovrummet är nu mera ett förvaringsutrymme för det som ska med till nya lägenheten. Det vill säga där står alla kartonger, säckar med kläder osv. 
Ska putsa fönstrena där inne någon dag sedan, så då är det i alla fall gjort i ett rum av tre! :) haha! 
Men ja, det börjar närma sig sakta men säkert min flytt nu, en sak som jag har funderat på är att jag hoppas mina fyrbenta som bor på andra sidan regnbågsbron följer med mig i flytten så att dem inte stannar kvar här & gäckar den nya hyresgästen! :) 
Senare ska jag dammsuga, sedan blir det att kolla lite på film, har fått filmen Kommisarie Späck så den filmen blir det till att se sedan! Så man får skratta lite till dårarna! 
haha!
ha en bra dag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0