ingen rubrik

I morse när jag klev upp var det kanon väder, nu är det bara grått & trist! 
Skulle inte förvåna mig om det slår till & blir kallt snart å att snön då faller ner från himlen...aja, mina tankar & funderingar.
Har precis kommit in efter en kort runda med kompisen min (den fyrbenta saken) så klart hade hon sin anka med sig, jaja, hon släpade hem en stor fet anka igår (dock ingen levande utan en från djuraffären) åh, kan ni gissa vad som precis hände för mig när vi kom hem igår? :) haha! Friden tog slut, hon springer runt runt runt å härjar med den där ankan! Sötpluppen min! 
 
Idag ska jag nog vara med en god vän, får se vad vi hittar på, vi tänkte gå till Dollar Store men vi får se hur det blir med det, regnet hänger ju i luften! :o Suck! Alltid när man ska hitta på något så bestämmer vädret sig för att bli något helt annat, det är väl typiskt! 
 
Längtar "hem" till Sollefteå igen, men det kommer gå fort, det kommer bara säga tjock smack pang bom så är det november å då ska jag beställa biljetter hem över jul & nyår! :) Glad tjej, ja visst! Jag ska fira jul å nyår med min underbara familj, vilket jag inte gjort på år & dagar! Så det ska bli mysigt!
 
Nu ska jag sätta fart med lite lunch! :) Måste ju ha mat i magen! 
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0