Körslaget

Det här inlägget kommer ENBART att handla om Körslaget, ett program som jag mer än gärna tittar på. 
Ja, och igår gick då semifinalen av stapeln, under gårdagskvällens program skulle de två som skulle till final stå klara. 
Efter att tittat en stund sade min magkänsla att Team Bengan skulle få åka ut efter kvällen, han är en duktig teamledare men dem har inte draget som de andra hade/har. 
Och även om Bengan ha rmånga fans runt om i Sverige så trodde jag inte att det skulle räcka för att ta sig hela vägen till final, och så blev det inte. Team Bengan slutade med flaggan i topp, dem har verkligen gjort sitt bästa! 
Och det är ju det som gäller, för jag trodde ärligt talat inte att Team Bengan skulle ta sig så långt som han faktiskt gjorde med sin kör, men att han lämnar körslaget på en tredjepalts gör mig stolt! 
Och när det gäller just Bengan så har jag lyssnat mycket på honom under delar av mitt liv och min uppväxt, så visst finns det en viss betydelse när det gäller Bengan!
 
Då finalen går av stapeln så kommer det stå två starka körer på scen som båda vill vinna och som faktiskt är ruskigt bra ! Det kommer nog bli en jämn kamp mellan Team Hoffsten och Team Putte!
Jag har lite svårt för att göra en tipsare redan nu, det kommer jag inte kunna göra förräns den dagen finalen är och när man får höra vad dem vill göra med sina pengar, vilka som kommer få pengarna i deras respektive hemkommuner. Men jag tror att det kommer att bli en jäkligt tuff kamp om första platsen i årets körslag! 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0