Min vän, jag önskar jag kunde gör allt ogjort


 
Jag kan inte ändra på ditt minne, men jag önskar jag kunde ändra så att du slapp veta vad som hände den där dagen...
Det är nog inte meningen att man ska förstå allt som händer, men det som du var med om måste vara en tung börda att bära på, tankarna som snurrar i ditt huvud. känslan, synen & det som du hörde. 
Jag kan inte sätta mig in i hur du känner, men jag kan försöka förstå, vara en lyssnare & vara en vän som vill finnas där för dig. 
Men jag kan inte ta bort det som du varit med om även om jag så gärna vill det!
Jag kan bara säga att jag finns här för dig min vän! 
Be strong and take care! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0