Skumt att sitta framför en annan dator

Det är kväll nu. 
Jag befinner mig i Arbrå hos mormor har det bra, just nu sitter jag vid hennes dator, Nisse (katten) ligger bredvid mig i stolen & myser. Just nu känns livet väldigt härligt, trots att jag verkar ha gått in i den så kallade lingonveckan, alltid lika roligt att gå in i den cirkeln, men å andra sidan vet man ju då att man är kvinna! :) Så jag klagar inte direkt! Senare blir det mys framför tv:n med de två fyrbenta det vill säga Nisse & Lovis! <3
Livet är på topp, det leker helt enkelt! 
Imorgon åker jag dock hem till Bollnäs igen, för nu stundar en ny vecka som man ska ta tag i snart. 
Redan på måndag morgon börjar bestyren igen, då ska det putsas fönster redan 9:00 på morgonen! HJÄLP eller något! Haha! Men det går nog super bra det! 
Känns skumt att sitta framför en annan dator när man är van sin egen & sitt egna tangentbord, men får vara glad att jag får sitta vid mormors dator ändå!
Nu ska jag nog göra mig en kopp the & en macka innan man ska sätta sig framför tv:n! 
Ha en bra kväll alla läsare! 
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0