Sticker till Arbrå

Maskin 1 av 2 är igång så jag passar på att skriva några rader i bloggen medans tvätten är igång. 
Igår kväll hade jag min fina underbara vän på besök, så skönt att få umgås med henne, hon är underbar på alla sätt å vis! Hjälpte mig lite med bloggen också, vet inte om jag ska ha så eller om jag ska ändra bakgrund totalt. Men det blir nog bra i slutändan. 
Idag är det onsdag, hade faktiskt tänkt att bara vara hemma idag å plocka lite, men så blev det inte. 
Åker till mormor i eftermiddag & blir där tills på fredag förmiddag, får se om jag får åka med henne hem eller om jag ska ta bussen, sånt som märks. 
Imorgon torsdag ska jag till Nytorp på studiebesök med RSMH efter det blir det att äta någonstans i Bollnäs för att sedan ta bussen till Arbrå & till mormor igen. Imorgonkväll ska jag bara mysa med mormor! <3 För sedan blir det full upp ända tills på lördag eftermiddag när Lovis kommer hem till mig & nya lägenheten igen. 
Hoppas bara att mormor kan ta med sig mina saker som står uppe hos henne då. 
Shit, det är nära nu!! Men jag längtar nå otroligt mycket!
Men just nu ser jag framemot att få klart allt, jag hoppas att flytten går smidigt! :) På måndag måste jag dock in till Bollnäs för att STÄDA ur denna lägenhet. Suck, alltid lika roligt att behöva städa, städa & städa! 
Måste bli godkänd på besiktningen så att jag inte måste göra om hela skiten....Fast det blir säkert bra!! 
Nu ska jag avrunda här. 
Ha en bra dag! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0