Tommy Körberg står för underhållningen

Just nu får Tommy Körberg stå för underhållningen i mitt kaos här hemma! :)
Ja, man blir ju trött av att hålla på så som man gör, rensar överallt å ingenstans känns det som. Dessutom har jag en förkylning i kroppen som inte verkar vilja bryta ut utan den ligger bara där & vilar. 
Jaja, det är bara att ta det som det är. 
Någon gång under helgen kommer det en person hit som ska kolla på en byrå å en lampa som jag har. Får se om hon köper det! 
Sedan på måndag eftermiddag kommer Röda Korset hit för att hämta lite saker, bland annat ett köksbord som bara står och samlar damm nere i källaren, ja det går ju i alla fall till något bra! :) 
På tisdag kommer en saknad vän hit på en kopp kaffe + att hon ska hämta en kökssoffa & en lagerhylla som hon vela ha! :) Så detär ju bra. Mormor vela ha blomkrukorna så då får hon dem! 
Japp, det tar sig & ingen mindre än jag är glad! 
Ska fortsätta rensa idag inne i köket. Imorgon ska jag bara ta det lugnt, ägna mig åt min fyrbenta vän & ta en långpromenad! <3 
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Just a human

Linda ♥

RSS 2.0